سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 62323
کل یادداشتها ها : 89
خبر مایه


آموزش ساخت افزونه های تبلیغ

آموزش ساخت افزونه های تبلیغ

یکی از گام های اصلی در ساخت کمپین گوگل ادوردز (تبلیغات گوگل) ایجاد افزونه های تبلیغ (ad extensions) می باشد، با توجه به افزونه های تبلیغ می توان عملکرد تبلیغ را گسترش و بهبود داد. همچنین اگر بعد از ساخت کمپین تمایل به ایجاد افزونه های تبلیغ داشته باشید، می توان این افزونه را به کمپین خود اضافه کنید.

برای آشنایی با افزونه های تبلیغ می توانید مقاله افزونه های تبلیغات گوگل را مطالعه کنید.

با افزونه های تبلیغ می توان اطلاعاتی مثل آدرس، شماره تلفن، لینک های اضافی، پیوند به دانلود برنامه موبایل و همچنین تایید شبکه های اجتماعی و بررسی های محصولات خود را اضافه کنید، در این مقاله به معرفی افزونه ها می پردازیم.

مراحل ایجاد افزونه تبلیغ بعد از ساخت کمپین

1. در اکانت خود تب کمپین را انتخاب کنید.

2. تب Ad extensions را انتخاب کنید.

3. از تب View می توانید افزونه های تبلیغ مورد نظر را انتخاب کنید.

افزونه های تبلیغ

افزونه های  بررسی  (Review extensions)

بررسی ها می تواند یک نقل قول دقیق یا متناقض از یک منبع شخص ثالث معتبر باشد که می تواند به تبلیغ اضافه شود. همچنین بررسی ها باید یک جایزه یا تقدیر خاص را برجسته نمایند؛ توصیف کلی محصولات یا خدمات مجاز نیست. همچنین می توان از منابع معتبر استفاده نمود و گوگل آن ها را در زیر تبلیغ نمایش می دهد.

مراحل ایجاد افزونه بررسی (Review extensions)

1. بررسی جدید را (new Review) اضافه کنید.

2. در این قسمت باید نوع قالب را انتخاب کنید که شامل قالب بازنویسی شده و نقل قول دقیق می باشد. در قالب بازنویسی شما متن مورد نظر را می توانید متناسب با محدودیت تعداد کارکترها تغییر دهید، ولی با انتخاب قالب نقل قول دقیق باید متن های بکار رفته در منابع دقیقا برابر با نقل قول اصلی باشد.

3. متن یا نقل قول مورد نظر را در این قسمت باید وارد کنید.

4. منبع را در این قسمت بنویسید اگر یک بلاگ است, شما نام بلاگ را می نویسید اگر یک خروجی خبری است، شما آن را در اینجا قرار دهید.

توجه کنید که در سمت راست قسمتی که باید متن و منبع را وارد نمائید یک محدودیت 67 کارکتری وجود دارد، این محدودیت 67 کاراکتری بین متنی که اضافه می کنید و منبع آن می باشد.

5. در این قسمت لینک مربوط به منبع را وارد کنید. با این لینک کاربر می تواند بررسی های لازم را مشاهده نماید، همچنین گوگل پیش از تائید بررسی ها می تواند آن ها را جستجو کند.

6. تنظیمات مربوطه را ذخیره نمائید.

آموزش افزونه تبلیغات Review

آموزش افزونه تبلیغات Review

 نحوه نمایش تبلیغ با افزونه سایت لینک در گوگل بصورت زیر می باشد. در سمت راست تبلیغ با استفاده از افزونه بررسی ها نمایش داده شده است  و تصویر سمت چپ تبلیغ بدون استفاده از افزونه تبلیغاتی می باشد.

آموزش افزونه تبلیغات Review

افزونه سایت لینک (Sitelink extensions)

افزودن افزونه های تبلیغ سایت لینک به جستجو کنندگان کمک می کند تا راحت تر به آنچه که می خواهند دسترسی داشته باشند. بهتر است سایت لینک شامل لینک صفحه تماس یا سفارش باشد. با فعال نمودن سایت لینک می توان حداقل 4 لینک به کمپین خود اضافه نمود.

مراحل ایجاد افزونه سایت لینک (Sitelink extensions)

1.  سایت لینک جدید (new sitelink) اضافه کنید.

2. نوشته را برای لینک به سایت انتخاب کنید.

3. صفحه فرود که می‌تواند آدرس نهایی ما یا یک آدرس مقصد دیگر باشد را انتخاب کنید.

4. اگر از بین دستگاه ها، دستگاه موبایل اولویت داشته باشد می توانید این گزینه را انتخاب کنید.

5. در این قسمت می توان توصیفات اضافی را وارد نمود.

6. تنظیمات مربوطه را ذخیره نمائید.

هر چه تعداد سایت لینک های تعریف شده بیشتر باشد عملکرد تبلیغ نیز بهتر خواهد بود، در این حالت گوگل هر سایت لینکی که بیشترین ارتباط با مخاطبانتان را داشته باشد انتخاب می کند و نمایش می دهد.

آموزش افزونه تبلیغات sitelink

آموزش افزونه تبلیغات sitelink

نحوه نمایش تبلیغ با افزونه سایت لینک در گوگل بصورت زیر می باشد. در سمت راست تبلیغ با استفاده از افزونه لینک سایت نمایش داده شده است  و تصویر سمت چپ تبلیغ بدون استفاده از افزونه تبلیغاتی می باشد.

آموزش افزونه تبلیغات sitelink

افزونه تماس (Call extensions)

با اضافه نمودن افزونه تماس ، شماره تلفن شما زیر تبلیغ نشان داده خواهد شد. اگر تماس تلفنی در کسب و کار شما تاثیر دارد با افزودن این افزونه به تبلیغاتتان، می توانید به مشتری این امکان را بدهید که در مدت زمان کوتاه با شما ارتباط برقرار کند.

در این حالت می توانید از انتقال تماس و گزارش تماس گوگل بهره مند شوید. اگر کسی تماس بگیرد، ابتدا با شماره گوگل تماس خواهد گرفت و سپس تماس به شماره شما منتقل می‌گردد. با این کار اجازه رهگیری مکالمات و مدت و مقدار مکالمات توسط گوگل ثبت می گردد.

مراحل ایجاد افزونه تماس (Call extensions)

1.  تماس جدید را (new call) اضافه کنید.

2. در این قسمت شماره مورد نظر را وارد نمائید.

3. برای دریافت گزارش تماس می توان بر روی دکمه on کلیک کرد.

4. اگر از بین دستگاه ها، دستگاه موبایل اولویت داشته باشد می توانید این گزینه را انتخاب کنید.

5. تنظیمات مربوطه را ذخیره نمائید.

آموزش افزونه تبلیغات Call

آموزش افزونه تبلیغات Call

نحوه نمایش تبلیغ با افزونه سایت لینک در گوگل بصورت زیر می باشد. در سمت راست تبلیغ با استفاده از افزونه تماس نمایش داده شده است  و تصویر سمت چپ تبلیغ بدون استفاده از افزونه تبلیغاتی می باشد.

آموزش افزونه تبلیغات Call

افزونه یادداشت ها (Callouts)

با افزودن افزونه Callouts می توان نوشته توصیفی به تبلیغ خود اضافه نمود. نوشته های توصیفی می تواند شامل خدماتی باشد که شرکت شما را از سایر رقبا متمایز می کند، از جمله متن های توصیفی می توان به «حمل و نقل رایگان» یا «خدمات مشتری 24 ساعته» اشاره نمود.

مراحل ایجاد افزونه (Callouts)

1.  یادداشت جدید را (new Callouts) اضافه کنید.

2. در این قسمت، متن توصیفی مورد نظر را وارد نمائید.

3. اگر از بین دستگاه ها، دستگاه موبایل اولویت داشته باشد می توانید این گزینه را انتخاب کنید.

4. تنظیمات مربوطه را ذخیره نمائید.

آموزش افزونه تبلیغات Callouts

آموزش افزونه تبلیغات Callouts

 

نحوه نمایش تبلیغ با افزونه Callouts در گوگل بصورت زیر می باشد. در سمت راست تبلیغ با استفاده از افزونه یادداشت نمایش داده شده است.

آموزش افزونه تبلیغات Callouts

برای مطالعه مقالات بیشتر به مطالب آموزشی گوگل ادوردز مراجعه کنید و برای دیدن فیلم های آموزشی به فیلم های آموزشی گوگل ادوردز مراجعه کنید.

با عضویت در کانال تلگرامی تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات باخبر شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ