سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 62418
کل یادداشتها ها : 89
خبر مایه


برند خودمان نیاز به تبلیغ در گوگل دارد؟

تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟

تبلیغات کلیکی گوگل در وافع همان تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز است که به صورت هزینه به ازای هر کلیک (پرداخت کلیکی ادوردز) عمل می کند، یعنی به ازای هر نفری که روی آگهی شما کلیک کند و وارد سایت شود، باید به گوگل مبلغ ناچیزی پرداخت کنید تا سایت شما را در صفحه اول گوگل نشان دهد. این یک ابزار قوی گوگل می باشد که بیشمار مشتری را به سمت کسب و کارتان هدایت می کند.

آیا تبلیغات کلیکی گوگل برای هر برندی مناسب است؟

برند ها و کسب و کار های مختلف به دو دسته تقسیم می شوند:

برندهای شناخته شده

برندهای شناخته نشده

هر دوی این دسته ها به تبلیغات کلیکی گوگل نیاز دارند زیرا برندی که شناخته شده است اگر از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده نکنند رقبایشان استفاده خواهند کرد و در رقابت جلو خواهند زد. به احتمال زیاد مشتریان برند شناخته شده نیز جذب رقیبان خواهند شد. به راحتی می توانید در گوگل شرکت های بزرگی که از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده می کنند را ببینید.

و اما در مورد دسته دوم باید بگوییم که استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل برای آنها بسیار ضروری بوده زیرا در کمترین زمان به صفحه اول گوگل می روند و به کاربران شناخته می شوند و همچنین در اول کار تجارتشان مشتریان فراوانی را جذب می کنند که سبب رشد هرچه سریع تر برندشان می شود زیرا در ازای هزینه ی اندک سود زیادی به دست خواهند آورد.

تبلیغات کلیکی گوگل

شرکت DELL روی کلمه کلیدی “Dell Computers” باوجود اینکه برند خودش بوده، تیلیغات کرده. همچنین رتبه آنها 1 است

توصیه: در بسیاری از موارد مشاهده شده است که بیشترین نرخ تبلیغ در گوگل شامل برند خودتان می باشد. دلیلش هم این است که افرادی که برند شما را جستجو کرده اند، بیشترین احتمال برای خرید را دارند. با این وجود چنانچه بخواهید در برند خودتان اولین باشید، مجبور خواهید بود هزینه زیادی صرف کنید.

منبع:     www.blog.kissmetrics.com

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آموزش ها و تخفیف های روز تاپ ادورت آگاه شوید.

عضویت

مطالب آموزشی گوگل ادوردز






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ