سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 62415
کل یادداشتها ها : 89
خبر مایه


گوگل ادوردز

قبل از خرید اکانت گوگل ادوردز بهتر است کمی با گوگل ادوردز آشنا شوید. گوگل ادوردز (تبلیغات در گوگل) یک سیستم تبلیغات اینترنتی است که امروزه در بازاریابیاینترنتی مطرح شده است و به بهینه ترین نوع تبلیغات معروف می باشد، زیرا تنها مشتریان بالقوه را به سوی شما جذب می کند. گوگل ادوردز اینگونه می باشد که شما پس از خرید اکانت گوگل ادوردز و یا ساخت اکانت گوگل ادوردز، کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود را معرفی می کنید و هرگاه که کاربران اینترنتی این کلمات و یا کلمات نزدیک به آن را سرچ کنند، آگهی شما را بالاتر از همه ی آگهی ها و در صفحه اول گوگل خواهند دید.

حضور در صفحه اول گوگل با گوگل ادوردز

شاید از خود بپرسید چگونه ممکن است بدون نیاز به بهینه سازی سایت و یا سئو می شود در طی یک ساعت کاری به لینک اول در صفحه اول گوگل رسید، در حالی که این کار در زمان معمولی طی چند ماه انجام می شود؟ جواب این سوال این است که گوگل ادوردز با دریافت هزینه ای اندک به ازای هر نفری که وارد سایت شما شود،(پرداخت کلیکی ادوردز) سایت را در صفحه اول گوگل نشان می دهد. یعنی به ازای هر نفری که وارد سایت شما شود هزینه اندکی به گوگل پرداخت خواهید کرد. نقطه قوت این امر اینجاست که با توجه به کلمات کلیدی کسانی که وارد سایت می شوند مشتریان بالقوه هستند. با توجه به طراحی سایت به احتمال زیاد این افراد، مشتری خواهند شد. حتی می توانید برای جذب کاربر تلگرام فعال و همچنین شبکه های اجتماعی دیگر نیز از این امکان استفاده کنید .

خرید اکانت گوگل ادوردز

خرید اکانت گوگل ادوردز

برای اینکه بتوانید از سیستم تبلیغاتی گوگل ادوردز استفاده نمایید باید در ابتدا یک اکانت گوگل ادوردز داشته باشید که با وجود تحریم بودن ایران باید دارای حساب بین المللی و آدرس خارج از کشور باشید. تاپ ادورت این کار را به راحتی و در کمتر از یک ساعت کاری برای شما انجام می دهد. تاپ ادورت اکانت اختصاصی گوگل ادوردز (گوگل ادز) را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد و همچنین به صورت رایگان تنطیمات اولیه را برای شما انجام می دهد.

 

ورود به حساب گوگل ادز

بعد از آنکه اکانت خود را از تاپ ادورت به صورت رایگان دریافت کردید، تاپ ادورت تنطیمات اولیه را به صورت رایگان انجام می دهد و اکانت را در اختیار شما قرار می دهیم.  برای وارد شدن به اکانت گوگل ادز ابتدا باید وارد آدرس رسمی گوگل ادز شوید. (اکانتی که تاپ ادورت به شما می دهد همان اکانت اصلی گوگل ادز هست و هیچ اکانت رسمی فارسی وجود ندارد زیرا گوگل ایران را در لیست تحریم قرار داده است. در نتیجه تمامی پلن های فارسی توسط خود شرکت ها نوشته شده است و از طرف گوگل تایید شده نمی باشد.

مراحل ورود:

  1. ورود به سایت اصلی گوگل ادز – ورود
  2. اگر جیمیل روی مرورگر فعال باشد. بلافاصله وارد خواهید شد ولی اگر فعال نباشد باید آدرس جیمیل و رمز خود را وارد کنید تا وارد پلن اصلی گوگل ادز شوید.

گوگل ادز

 

اگر چند جیمیل داشته باشید بعد از کلیک بر روی sign in در قسمت بالا و سمت راست می توانید جیمیل مورد نظر خود را انتخاب کنید. و فرآیند خرید اکانت گوگل ادوردز خود را تکمیل نمایید.

 


  

انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل

انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل (گوگل ادوردز) کاملا به کسب و کار شما و همچنین هدف تجارتتان بستگی دارد زیرا در محیط های متعدد می توانید تبلیغ گوگل را انجام دهید. برای تبلیغ چند راهکار وجود دارد که مهم ترین آنها: 1? تبلیغ در شبکه جستجو 2? تبلیغ در شبکه نمایش. برای این که بتوانید به راحتی انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل را انجام دهید باید سازوکار هر کدام از این شبکه ها را بدانید.

شبکه جستجو گوگل ( Google Search Network displays)

شبکه جستجو به عنوان انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل به این صورت عمل می کند: زمانی که افراد مختلف در موتور جستجو گوگل محصولات و یا خدمات مورد نیاز خود را جستجو می کنند، تبلیغ گوگل شما را بالاتر از رقیبانتان خواهند دید.

شبکه نمایش گوگل ( Google Display Network displays)

شبکه نمایش به عنوان انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل به این صورت عمل می کند: زمانی که افراد در سایت های مرتبط با گوگل مانند یوتیوب، گوگل مپ و .. جستجو می کنند، تبلیغ شما را خواهند دید. معمولا برای کسب و کارهایی که نیاز به رونمایی از طرح های خود دارند مناسب است. (البته با توجه به فیلتر بودن یوتیوب در ایران برای مشتریانی که می خواهند در ایران تبلیغ گوگل را انجام دهند، این روش توصیه نمی شود.)

فرمت های تبلیغ گوگل

فرمت های تبلیغاتی به شما امکان می دهد که چگونگی ارتباط کسب و کار خود، با مشتریان بالقوه را انتخاب کنید. در این بخش، فرمت های تبلیغاتی موجود در هر شبکه را معرفی خواهیم کرد.

شبکه گوگل می تواند شما را با مشتریان بالقوه در لحظه ای که به شما نیاز دارند، مرتبط کند – مانند جستجوی محصول، خواندن یک وبلاگ در مورد صنعت شما، یا تماشای یک ویدیو مرتبط در YouTube و جستجو خدمات شما. انتخاب قالب تبلیغ صحیح برای کمپین شما، می تواند اطمینان حاصل کند که تبلیغ گوگل شما در آن لحظه، مناسب برای یک مشتری خاص است.

تبلیغ متنی (Text ads)

تبلیغ متنی گوگل

رایج ترین نوع تبلیغ در تبلیغات گوگل: تبلیغ شامل یک عنوان توصیفی، آدرس وب سایت و متن توصیفی است.

کجا می توانید نشان دهید؟

. شبکه جستجو  –  Search Network
. جستجوگرها  –  Search Partners

 

تبلیغ گوگل همراه افزونه های تبلیغاتی گوگل (Ads with extensions)

افزونه های تبلیغاتی

افزونه های تبلیغات گوگل اطلاعات بیشتری از شما به کاربر می دهد، مانند: اطلاعات تماس، آدرس و… .

استفاده از افزونه های تبلیغ گوگل

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو  –  Search Network
. شبکه نمایش (بسته به افزودنه تبلیغاتی)  –  Display Network

 

Responsive ads

Responsive ads

این نوع تبلیغ گوگل با صفحات سایت ها و اپلیکیشن های مختلف سازگاری خواهد داشت.

. کجا می توانند نشان داده شوند؟
. شبکه نمایش  –  Display Network

 

Shopping ads

Shopping ads

علاوه بر یک تصویر، تبلیغات خرید، حاوی اطلاعات مربوط به محصول و قیمت گذاری است، به طوری که کاربران احساس قوی از محصول شما را، قبل از کلیک بر روی تبلیغ دارند.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. Google Shopping (در کشورهای انتخاب شده)
. جستجوی گوگل  –  Google Search
. وب سایتهای شریک Google، از جمله YouTube و جستجوی تصویر در برخی کشورها

 

تبلیغ تصویری گوگل

تبلیغ تصویری گوگل

تبلیغات تصویری توجه مردم را در هنگام مرور وب سایت ها در Google Display Network جذب می کنند.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو *  –  Search Network
. شبکه نمایش  –  Display Network

* تبلیغات تصویری در شبکه های شریک جستجو نشان داده می شوند، اما نه در شبکه جستجوی گوگل.

 

تبلیغ ویدئویی گوگل

تبلیغ ویدئویی گوگل

یک تبلیغ ویدیویی مستقل در داخل یک ویدیو دیگر اجرا میشود.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو *  –  Search Network
. شبکه نمایش  –  Display Network

* تبلیغات ویدئویی در شبکه های شریک جستجو نشان داده می شوند، اما نه در شبکه جستجوی گوگل.

 

تبلیغات اپلیکیشن

تبلیغات اپلیکیشن

تبلیغات اپلیکیشن مشتریان شما را به یک نرم افزار دانلود اپلیکیشن برای دانلود اپلیکیشن شما، هدایت می کند.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو  –  Search Network
. شبکه نمایش  –  Display Network

 

تبلیغات تماس گوگل

تبلیغات تماس گوگل

تبلیغات تماس به مشتریان اجازه می دهد تا با کلیک بر روی تبلیغ گوگل به طور مستقیم با شما تماس حاصل کنند.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو  –  Search Network

 

تبلیغات رسانه ای قوی

تبلیغات رسانه ای قوی


  

 

استراتژی های پرداخت گوگل ادز

در سیستم گوگل ادز (تبلیغات در گوگل) چندین روش برای پرداخت هزینه می باشد که آنها را استراتژی های پرداخت گوگل ادز می نامند. در این مقاله ما سعی داریم تا تمامی استراتژی های پرداخت گوگل ادز را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با آگاهی بیشتر بتوانید اکانت خود را مدیریت و هزینه ها را کاهش دهید. حال در ادامه به معرفی تک تک استراتژی های پرداخت گوگل ادز می پردازیم.

 

انواع استراتژی های پرداخت گوگل ادز

Manual CPC

پرکاردبردترین استراتژی های پرداخت گوگل ادز، Manual CPC می باشد. این استراتژی به معنی تنطیمات دستی است، یعنی شما به صورت دستی هزینه هر کلیکی که مایل هستید پرداخت کنید تا در تبلیغ گوگل وارد می کنید. باید توجه داشت که هر مقداری که وارد کنید گوگل کمی بیشتر از نفر قبلی از حساب شما کسر خواهد کرد. اجازه بدید با یک مثال موضوع را کاملا روشن کنم: فرض کنید رقیب شما رقم 5 سنت را بر روی تبلیغ خود قرار داده است، حال شما قیمت 50 سنت را بر روی تبلیغات خود قرار می دهید. در حوزه ی کاری شما هم فقط شما و رقیبتان وجود دارید، در نتیجه گوگل از حساب شما برای هر کلیک رقمی در حدود 6 یا 7 سنت کسر خواهد کرد نه 50 سنت پیشنهادی که داده اید.

 

Maximize clicks

ماکزیمم کلیک دومین استراتژی های پرداخت گوگل ادز هست که طرفدار زیادی دارد. نحوه عملکرد این استراتژی به این صورت است که شما بودجه روزانه و بیشترین هزینه ای که برای هر کلیک پرداخت خواهید کرد را وارد می کنید و گوگل با توجه به بودجه و هزینه ی هر کلیک جایگاه تبلیغ را به گونه ای قرار می دهد که بیشترین کلیک را دریافت کنید.

 

Target CPA

پرداخت به ازای انجام عمل خاص. در این استراتژی شما تعیین می کنید که هر موقع یک عمل خاص در سایت رخ داد (مانند پرداخت یا سفارش محصول) از حساب شما هزینه کسر شود. در این حالت هزینه ی هر عمل بالا می باشد و عموما به صرفا نیست.

 

Target ROAS

شما می‌توانید کمپین را طوری تنظیم کنید که با توجه به بودجه، نرخ بازگشت سرمایه هدف‌تان را دریافت کنید. مثلا می‌توانید با تنظیم 10? به گوگل اجازه دهید که تا یک دهم قیمت هر محصول (یا سود محصول) بودجه را مصرف کند تا یک محصول به فروش برسد.

 

Maximize conversions

این استراتژی براساس بیشترین نرخ تبدیل محاسبه می شود.

 

Target search page location

در این استراتژی تعیین می کنید که می خواهید دائم در لینک اول باشید و یا در صفحه اول. دقت داشته باشید که حضور در لینک اول می تواند هزینه های شما را به طور زیادی افزایش دهد پس این استراتژی را با دقت و بررسی زیاد انتخاب کنید.

 

Target outranking share

زمانی است که رقیب شما دائما در لینک اول می باشد و شما میخواهید جای او را بگیرید، در این وضعیت از این استراتژی باید استفاده کرد و تعیین نمود که میخواهید چند درصد جایگاه او را بگیرید.

 

Enhanced CPC

در این استراتژی گوگل بر اساس نرخ بازگشت و تبدیل کمپین شما، هزینه را تعیین می کند. تاپ ادورت استفاده از این استراتژی را پیشنهاد نمی کند.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ