سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 64
کل بازدید : 62629
کل یادداشتها ها : 89
خبر مایه


< 1 2 3 4 >

رقبای تبلیغات در گوگل

تبلیغ کلیکی چیست؟

در ابتدا ما تعریفی از تبلیغ کلیکی، ارائه می دهیم. تبلیغ کلیکی همان تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز) می باشد که یکی از امکانات فوق العاده ی گوگل در زمینه ی تبلیغات اینترنتی است، نحوه ی عملکرد تبلیغ کلیکی به گونه ای است که شما به ازای هر کاربری که وارد سایت شما می شود، مبلغ ناچیزی را باید پرداخت نمایید تا گوگل سایت شما را در صفحه اول گوگل نشان دهد. با تبلیغ کلیکی می توانید مقدار زیادی مشتری به دست آورید و سود زیادی را سمت کسب و کار خود هدایت کنید. در واقع این ویژگی که به ازای هر مشتری مبلغی پرداخت کنید، موجب شده است تا تبلیغ کلیکی جایگاه ویژه ای در دنیای تبلیغات به دست آورد و صاحبان کسب و کار را سمت خود جذب کند.

شناختن رقبای تبلیغ کلیکی:

ما باید بدانیم که رقبای تبلیغات گوگل ما در بازار چه کسانی هستند؟ آنها چگونه تبلیغ می­ کنند؟ صفحات آنها چگونه ظاهری دارد؟ کلمات کلیدی که آنها استفاده می­ کنند، چی هستند؟

به عنوان مثال خود را جای مشتری قرار دهید تا بینید کدام تبلیغ بیشترین کلیک را می­ خورد. سپس سایت رقبا را بررسی کنید(البته این کار را با iSpionage  انجام دهید تا از حساب رقبا بابت کلیک­ های شما هزینه ­ای کسر نشود) و با سایت خودتان مقایسه نمایید تا متوجه شوید چه تفاوتی با آنها دارید.

تبلیغ کلیکی

همانطور که در این تصویر مشاهده می­کنید iSpionage  این امکان را فراهم کرده که بدون هزینه بابت کلیک در رقابت جاسوسی اخلاقی کنید

 

کدام صفحه جذاب­ تر است؟ اگر جای مشتری بودید کدامیک را می­رفتید؟ چند یادداشت تهیه کنید و آنچه را که با آنها می­توانید صفحات خود را بهبود بخشید، کشف کنید. آیا به طراحی سایت بهتری نیاز دارید؟ در انتخاب کلیدواژه ها ضعف دارید؟ ساختار کمپین­ها و گروههای تبلیغاتی شما مشکل دارد؟ در کدام زمینه ضعیف و در کدام زمینه قوی­تر هستید؟ و مواردی از این دست.

با ایجاد اصلاحات مذکور می توانید تبلیغات در گوگل خود را تقویت کنید و در بازار موفق ­تر از قبل ظاهر شوید.

دلیل مهم بودن شناختن رقبا در تبلیغ کلیکی:

دلیل اینکه شناختن رقبا امری بسیار مهم تلقی می شود این است که تبلیغات کلیکی به صورت مزایده ای عمل می کند، یعنی شما و رقیبانتان در یک مزایده اینترنتی شرکت کرده اید و هر تبلیغ که رتبه آگهی بیشتری کسب کند جایگاه بالاتری نسبت به رقبا پیدا خواهد کرد. در این مزایده قیمت ها و نحوه ی عملکرد رقبا بسیار مهم است به طوری که اگر رقیبی نداشته باشید با پایین ترین نرخ به ازای هر کلیک به راحتی به جایگاه اول می رسید ولی اگر رقبای زیادی داشته باشید قیمت پیشنهادی شما برای هر کلیک افزایش خواهد یافت و باید آن را بهینه و مدیریت کنید.

 

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیف ها باخبر شوید.


  

بهینه ترین رتبه گوگل

بهینه ترین رتبه گوگل

در بهینه ترین رتبه گوگل دو دیدگاه به صورت زیر وجود دارد:

1. بهبود نام تجاری

2.کسب بهینه ترین نتیجه

1. بهبود نام تجاری

اگر هدف شما بهبود نام تجاریتان است، پس حضور در رتبه اول یا دوم گوگل، شما را به هدفتان می رساند. زیرا طبق آمار %50.4 درصد از کاربران اینترنت فقط به سایتی مراجعه می کنند که در رنک اول جستجو قرار گرفته باشند. همان طور که می دانید دو راه برای قرار گرفتن در جایگاه اول وجود دارد:

1. تبلیغات در گوگل

2. سئو

برای حضور در رنک اول و دوم هزینه ی زیادی باید پرداخت کنید نسبت به حالتی که می خواهید در جایگاه سوم به بعد باشید.

رتبه سایت

2.بهینه ترین نتیجه

اما اگر هدف شما کسب بهینه ترین نتیجه است، گاهی بهتر است که در رتبه سوم تا پنجم از صفحه اول گوگل باشید و این بهینه ترین رتبه گوگل برای شما خواهد بود.

آیا این حقیقت دارد؟ آیا ممکن است که گاهی رتبه سوم تا پنجم بهتر از رتبه های اول و دوم باشد؟ جواب مثبت است. مردم تمایل دارند که روی سایت ها، در رتبه­ های اول و دوم کلیک کنند تا ببینند از کالا یا خدمات مورد نظر راضی هستند یا نه. اما وقتی وارد سایت های رتبه سوم تا پنجم (و یا احتمالاً پایین­تر) می­ شوند، دقیقاً زمانی است که آنها در سایت های رتبه اول و دوم به هدفشان نرسیده ­اند و در سایت­ های پایین تر به جستجوی خود ادامه داده اند. همینطور شما برای حضور در جایگاه سوم هزینه کمتری نیاز دارید نسبت به اینکه در جایگاه اول باشید.

بنابراین در کنار ایستادن (رتبه سوم به و پایین­تر) به عنوان یک فیلتر عمل می­کند، تنها افرادی که واقعا به دنبال یک نتیجه بهتر خواهند بود روی آگهی شما کلیک و از سایت شما خرید خواهند کرد.

 

بهینه ترین رتبه گوگل برای شما کدام است؟

گاهی رتبه سوم وپایین تر در ستون سمت راست گوگل، نتایج بهتری را رقم خواهد زد

برای یافتن بهینه ­ترین رتبه گوگل هیچ راهی وجود ندارد مگر آزمایش. گاهی رتبه­ بالای گوگل مناسب است و گاهی رتبه­ های پایین­تر. بیشترین بازگشت سرمایه در بهینه ­ترین رتبه برای شما رقم می­خورد.

روش آزمایش:

روش آزمایش یافتن بهینه ­ترین رتبه گوگل، بالا و پایین بردن هزینه هر کلیک و بررسی نتایج حاصل از آن است. پیشنهاد می­ شود اگر گوگل مثلاً 1 تا 3 دلار را برای هر کلیک توصیه کرد، با 1 دلار شروع کنید و نتایج حاصل از آنرا بررسی کنید، اگر به اندازه کافی خوب بود، ممکن است که دیگر به پرداخت بیشتر به ازای هر کلیک (ppc) نیاز نداشته باشید.


با عضویت در کانال تلگرام از آخرین اخبار روز تبلیغات باخبر شوید.


  

پرداخت به ازای هر کلیک در گوگل ادوردز چیست؟

پرداخت کلیکی چیست؟

پرداخت به ازای هر کلیک و یا پرداخت کلیکی (تبلیغات گوگل) یک نوع از تبلیغات اینترنتی است که به ازای ورود هر کاربر اینترنتی به سایت هزینه پرداخت خواهید کرد.

پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC

در این نوع از تبلیغ پرداخت کلیکی ، کاربر تا هنگامی که بر روی تبلیغ شما کلیک نکرده و وارد سایت نشود، هیچ هزینه ای از تبلیغ شما کسر نخواهد شد، زیرا کلیکی بر روی تبلیغ شما نشده است.

هزینه ای که شما به ازای هر کلیک پرداخت می کنید براساس کلمات کلیدی که شما در تبلیغات معرفی کرده اید تعیین می شود و این براساس مقداری که ان کلمه در گوگل مورد جستجو قرار می گیرد، تعیین می گردد. به عبارتی دیگر شما فقط برای تعداد کلیک هایی که دریافت کرده اید پول پرداخت خواهید کرد. در پرداخت کلیکی اگر کسی روی لینک شما کلیک نکرد مبلغ در حساب گوگل ادوردز شما باقی خواهد ماند. نکته قابل توجه این است که بازه ی زمانی خاصی برای مصرف میزان شارژ شما تعریف نشده است.

می توان در جهت ارتقاء موقعیت تبلیغ و حضور در لینک های بالای سایت در کلمات کلیدی مناسب اقدام کرد. لازم به توضیح است که هر چه امتیاز کیفیت تبلیغ و همچنین کیفیت سایت بهتر باشد ، هزینه تبلیغات کاهش میابد و در نتیجه با پرداخت هزینه برابر ، کاربران بیشتری وارد سایت می شوند .

کلمه PPC مخفف عبارت (pey per click) می باشد که یک نوع پشتیبانی از تبلیغات آنلاین است، به عبارتی زمانی که یک کاربر در مرورگر کلمه کلیدی را جستجو می کند سایت های مختلف به همراه اندکی توضیحات در صفحه موتور جست و جو گرد نمایش داده می شوند ، در میان نتایج نمایش داده شده تبلیغ شما نیز حضور دارد و زمانیکه فرد بر روی تبلیغ شما کلیک کند آن هنگام هزینه از حساب شما کسر خواهد شد.

 

با عضویت در کانال تلگرامی تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات باخبر شوید.

عضویت

 


  

تبلیغات رایگان ادوردز

تبلیغات اینترنتی

اگر خواهان سود فراوان هستید این مطلب را بخوانید. قبل از پرداختن به اینکه چرا به تبلیغات در گوگل، تبلیغات رایگان می گویند، به طور مختصر اهمیتتبلیغات اینترنتی را شرح می دهیم. تبلیغات اینترنتی گونه ای از تبلیغات می باشد که در فضای مجازی صورت می گیرد. تبلیغات اینترنتی دارای سود فراوانی می باشد، زیرا می تواند مخاطبانی را مورد هدف قرار دهد که مشتریان بالقوه شما هستند، یعنی شما در ازای یافتن مشتریان بالقوه ی خود هزینه اندکی خواهید کرد. همچنین سرعت تبلیغات اینترنتی بسیار بالا می باشد و در زمان کوتاهی به طور گسترده ای تبلیغ شما را منتقل خواهد کرد.

تبلیغات در گوگل

بهینه ترین و پرسود نوع تبلیغات اینترنتی از انواع تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز) می باشد که به ازای هر نفری که وارد سایت شما شود، مبلغ ناچیزی باید به گوگل پرداخت کنید. در هر لحظه می توانید آمار مشتریان و کسانی که وارد سایت شما شده اند را ببینید و پیوسته اکانت ادوردز خود را بهینه سازی کنید تا با هزینه اندک، سود فراوانی بدست آورید.

دلیل تبلیغات رایگان خطاب شدن تبلیغات در گوگل

دلیل اینکه تبلیغات در گوگل را تبلیغات رایگان خطاب می کنند این است که به ازای هر نفری که وارد سایت شما می شود پرداخت اندکی خواهید داشت، در نتیجه با داشتن سایتی خوب می توانید افرادی که وارد سایت می شوند را به خوبی جذب کنید و آن ها را به مشتری تبدیل کنید. این کار تنها با رعایت چند نکته ساده امکان پذیر است که ما در مقاله ی افزایش نرخ تبدیل به طور کامل توضیح داده ایم. عوامل موثر بر تبلیغات رایگان:

1. کلمات کلیدی مناسب

استفاده از کلمات کلیدی مناسب، مهم ترین نقش را در تبلیغات رایگان دارند چرا که جذب کننده ی اصلی مخاطب به سوی سایت، کلمات کلیدی هستند. با بررسی عبارات سرچ شده (گوگل ترندز) باید کلماتی را انتخاب کنید که دارای دو ویژگی، سرچ و بیشترین ارتباط به سایت باشند. یعنی اگر تنها بیشترین سرچ را داشته باشد اصلا مفید نخواهد بود چرا که فقط ایجاد هزینه است. پس باید سعی شود دو عامل به یک میزان بالا باشد.استفاده از کلمات کلیدی منفیپیشنهاد می شود زیرا افرادی که به دنبال محصولات و خدماتی که ارائه نمی دهید هستند، تبلیغ گوگل شما را نخواهند دید. به عنوان مثال برای فروشگاه کفش مردانه، عبارت “زنانه” یک کلمه کلیدی منفی است.

انواع کلمات کلیدی

تبلیغات رایگان

 

2. انتخاب محدوده ی مشتریان

همچنین می توانید محدوده ای را که می خواهید تبلیغ شما در آنجا نشان داده شود را تعیین کنید. به طور مثال اگر در شهر کرج فروشگاه کفش دارید می توانید با تنطیمات ادوردز، تبلیغ خود را فقط به افرادی که در شهر کرج به دنبال کفش هستند، نشان دهید. حتی محدوده ی شعاعی نیز می توانید تعریف کنید به طوری که به شعاع ده کیلومتر از مغازه شما هر کسی عبارات شامل کلمات کلیدی شما را سرچ کرد، تبلیغ به اون نشان داده شود.

3. انتخاب زمان نمایش تبلیغ

در هر روزی از هفته و در هر ساعتی از روز می توانید تبلیغ خود را فعال کنید و یا برای آن بازه ی زمانی خاصی تعریف کنید، یعنی ساعت ها و روزهایی که مشتریان شما در آن بیشتر می باشند را می توانید تعیین کنید تا بیشترین مشتری را جذب خود کنید.

4. امکان استفاده از افزونه ها

با افزونه های تبلیغات گوگل می توانید بدون اینکه مخاطب وارد سایت شود، او را جذب کنید مانند افزونه تماس. این افزونه نقش فراوانی در تبلیغات رایگان دارد.

5. نمایش نتایج در هر زمان

در هر لحظه ای که بخواهید می توانید نتایج استفاده از گوگل ادوردز را ببینید و آن را بررسی کنید. این نتایج شامل تمامی موارد همچون تعداد مشتری ها، سفارش ها، هزینه، سود و … است.

و..

تمامی این موارد موجب شده است تا از تبلیغات در گوگل به عنوان یک تبلیغات رایگان استفاده کرد.

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات تاپ ادورت باخبر شوید.

6. استفاده از شبکه های اجتماعی

نکته ی بسیار عالی در مورد گوگل ادوردز این است که می توانید برای کانال تلگرام و هر شبکه ی اجتماعی دیگر نیز تبلیغ را انجام دهید. یعنی لینک کانال تلگرام یا هر شبکه ی اجتماعی دیگر در صفحه اول گوگل باشد.

عضویت




  

خرید اکانت گوگل ادوردز

گوگل ادوردز

قبل از خرید اکانت گوگل ادوردز بهتر است کمی با گوگل ادوردز آشنا شوید. گوگل ادوردز (تبلیغات در گوگل) یک سیستم تبلیغات اینترنتی است که امروز دربازاریابی اینترنتی مطرح شده است و به بهینه ترین نوع تبلیغات معروف می باشد زیرا تنها مشتریان بالقوه را به سوی شما جذب می کند. گوگل ادوردز اینگونه می باشد که شما پس از خرید اکانت گوگل ادوردز و یا ساخت اکانت گوگل ادوردز کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود را معرفی می کنید و هرگاه که کاربران اینترنتی این کلمات و یا کلمات نزدیک به آن را سرچ می کنند آگهی شما را بالاتر از همه ی آگهی ها و در صفحه اول گوگل می بینند.

حضور در صفحه اول گوگل با گوگل ادوردز

شاید از خود بپرسید چگونه ممکن است بدون نیاز به بهینه سازی سایت و یا سئو می شود در طی یک ساعت کاری به لینک اول در صفحه اول گوگل رسید در حالی که این کار در زمان معمولی طی چند ماه انجام می شود؟ جواب این سوال این است که گوگل ادوردز با دریافت هزینه ای اندک در ازای هر نفری که وارد سایت شما می شود سایت را در صفحه اول گوگل نشان می دهد. یعنی شما  به ازای هر نفری که وارد سایت شما می شود هزینه ی اندک به گوگل پرداخت خواهید کرد و نقطه قوت این امر اینجاست با توجه به کلمات کلیدی کسانیکه وارد سایت شما می شوند مششتریان بالقوه هستند که با توجه به طراحی سایت به احتمال زیاد مشتری شوند و سفارش دهند یا خرید کنند. حتی می توانید برای جذب کاربر تلگرام فعال و مشتری بالقوه نیز از این امکان استفاده کنید و همچنین شبکه های اجتماعی دیگر.

خرید اکانت گوگل ادوردز

خرید اکانت گوگل ادوردز

برای اینکه بتوانید از سیستم تبلیغاتی گوگل ادوردز استفاده نمایید باید در ابتدا یه اکانت گوگل ادوردز داشته باشید که با وجود تحریم بودن ایران باید دارای مسترکارت و آدرس خارج از کشور باشید. تاپ ادورت این کار را به راحتی و در کمتر از یک ساعت کاری برای شما انجام می دهد و هزینه ی این کار تنها 130 هزار تومان که با تخفیف ویژه ی تاپ ادورت تنها با مبلغ 88 هزار تومان می باشد. همچنین تاپ ادورت به صورت رایگان به شما مشاوره می دهد و همچنین سایت شما را مورد تحلیل رایگان قرار می دهد.

 

130 هزار تومان

88 هزار تومان

 

 

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آموزش ها و تخفیف های روز تاپ ادورت آگاه شوید.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ