سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 64
کل بازدید : 62661
کل یادداشتها ها : 89
خبر مایه


< 1 2 3 4

اهمیت سئو

اهمیت سئو

اهمیت سئو در کسب و کار شما بسیار زیاد است زیرا ابزار بهینه سازی وب سایت شما می باشد و رتبه ی وب سایت شما را در موتورهای جستجوی متفاوت افزایش می دهد و کمک می کند که در آن موتورهای جستجو در صفحه ی اول دیده شوید اهمیت سئو در دراز مدت خود را نشان می دهد ولی نتایج آن تقریبا ماندگار است زیرا سئو پیوسته باید کار شود و نیاز به متخصص دارد که وب سایت را در صفحه ی اول نگه دارد. بهینه سازی مانند یک رقابته هرکی بیشتر کار کنه افزایش رتبه ی بیشتری بدست می آورد.

 

اهمیت سئو

چرا ما باید از سئو (بهینه سازی سایت) استفاده کنیم؟

حضور در صفحه اول و افزایش رتبه سایت امری ضروری در افزایش سوددهی تجارتتان می باشد زیرا امروزه اکثر خرید ها و صفارش ها باتوجه به وقت و مشغله کاری افراد جامعه از راه اینترنت انجام می شود چون وقت کمی گرفته و همچنین لازم نیست در ترافیک و هوای نامطلوب از خانه یا محل کار خود بیرون بروند. در فضای اینترنت افراد صفحات و وب سایت هایی را می پسندند که در صفحه ی اول باشند و با جستجو سریعا برای آنها آشکار شوند. اگر ما وقت کافی برای سوددهی داریم و میخواهیم که کل وب سایت خود را افزایش رتبه دهید در این جا اهمیت سئو بیشتر از تبلیغات در گوگل می شود چون معمولا برای افزایش رتبه کل وب سایت از سئو و افزایش رتبه صفحه ای از وب سایت از تبلیغات در گوگل ( گوگل ادوردز) استفاده می کنیم.

اهمیت سئو

 

اهمیت سئو برای چه کسب و کارهایی زیاد است؟

اهمیت سئو برای کسب و کارهایی زیاد است که سوددهی لازمه را دارند ولی میخواهند آنها زیاد کنند و همچنین کمی در بین مردم شناخته شده می باشند. این کسب وکارها می توانند از سئو برای بهبود وضعیت کلی سایت استفاده کنند و تمامی صفحات وب سایت خود را افزایش رتبه دهند. همچنین برای وب سایت هایی که قصد گسترش وب سایت در کل منطق را دارند مناسب است. سئو برای تمام مناطق و وسایل جستجو یکسان عمل می کند.


 

با عضویت در کانال تلگرامی تاپ ادورت از اخرین اخبار و تخفیفات باخبر شوید.


  

فرق گوگل ادوردز و سئو

راه های دیده شدن در موتورهای جستجو:

پیش از گفتن تفاوت های تبلیغ در گوگل و سئو باید بدانید که در تجارت اینترنتی شما برای دیده شدن و حضور در صفحه ی اول دو راه پیش روی خود دارید.

1. تبلیغ در گوگل (گوگل ادوردز)

2. سئو (بهینه سازی سایت در موتورهای جستحو).

 

تبلیغ در گوگل

تفاوت های تبلیغ در گوگل و سئو:

بحث مداوم این است که کدام یک از تبلیغ در گوگل و یا سئو برای راندن ترافیک بیشتر به سوی سایت و برای کسب و کار، ارزش بیشتری دارد. با این حال بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) و گوگل ادوردز (به عنوان پرداخت به ازای کلیک شناخته شده است) به ذات و ماهیت کسب و کار شما بستگی دارد، اگر کسب و کار شما درست و کامل باشد هردوی این روش ها می تواند سایت شما را به صفحه ی اول موتورهای جستجو ببرد.

عملکرد تبلیغ در گوگل و سئو چگونه است؟

سئو با استفاده از تکنیک هایی که به معنای تنظیم با الگوریتم گوگل است، موجب می شود تا یک وب سایت رتبه بندی خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد. بسیاری از این تکنیک ها با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، ارتباط دادن محتوا به سایت های مجاز و سایر سایت های مرتبط با استفاده از متا، توصیف می شود.
از سوی دیگر تبلیغ در گوگل روشی پولی است که در موتور جستجوی گوگل کار می کند که طبق آمار 2/3 از جستجوهای جهانی در گوگل صورت می گیرد در حالی که در کشور ما این آمار بیشتر از 2/3 است. یعنی وب سایت شما را در موتور جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشید. پرداخت به ازای کلیک در گوگل ادوردز یعنی اینکه به ازای هر نفر که بر روی تبلیغ شما کلیک می کند و وارد سایت شما می شود، باید به گوگل مبلغی پرداخت کنید که وابسته به رتبه آگهیدارد، است.

محل نمایش سایت توسط تبلیغ در گوگل و سئو:

سایت هایی که در اول آدرس خود عبارت زرد رنگ Ad را دارند سایت هایی می باشند که توسط گوگل ادوردز به صفحه اول رسیده اند و سایت های دیگر توسط سئو به این رتبه رسیده اند.

تبلیغ در گوگل

 

هزینه در تبلیغ در گوگل و سئو:

1. سئو

در ابتدا، شما احتمالا می خواهید در مورد قیمت و هزینه هایی که ممکن است اتفاق بیفتد بدانید. در ابتدا سئو به جز زمان و تلاش، رایگان است ولی باید طریقه ی کار با سئو را آموخته باشید. برای انجام سئو به درستی، شما باید این کار را خوب انجام دهید و از بهترین تکنیک های SEO برای استفاده از وب سایت خود استفاده کنید. اما در هر مرحله ای که سایت شما رشد می کند با توجه به رقبای خود، نیاز به تلاش و وقت بیشتر نسبت به اول کار دارید. ممکن است زمانی شما تخصص لازم این کار را ندارید و یا زمان لازم برای این کار را در اختیار ندارید، در این گونه حالت ها می توانید این کار را به متخصصان سئو بسپارید و آنها در قبال دریافت هزینه از شما رتبه ی سایت شما را بهبود می بخشند.

 

2. تبلیغ در گوگل

برخلاف سئو، تبلیغ در گوگل برای جذب ترافیک به گونه ای دیگر عمل می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، تبلیغ در گوگل از سیستم نوع پرداخت به ازای هر کلیک استفاده می کند، به این معنی که شما باید یک بودجه ایده آل در دسترس داشته باشید. اگر بخواهیم ساده تر بگوییم: برای بدست آوردن مشتری های بیشتر باید بیشتر هزینه کنید. به طور مثال شما با فروش وسیله ای 20 هزار تومن سود به دست می آورید و اگر بخواهید از تبلیغ در گوگل برای فروش احناس خود استفاده کنید برای هر فروش دو هزار تومن هزینه کنید، در اینجا کاملا واضح است که باز به نفع شما می شود چون فروش بیشتر و سود کمی کمتر بدست می آورید که اصول تجارت می باشد. به عنوان مثال شما در زمان عادی خود 100 فروش داشته اید ولی در زمان استفاده از تبلیغ در گوگل 150 یا 200 فروش در ماه خواهید داشت.

مزیت های تبلیغات در گوگل

 

تبلیغ در گوگل

تعداد نمایش ها و تبدیل ها:

اگر از لحاظ بازگشت سرمایه بخواهیم مقایسه کنیم، هر دوی این روش ها به مقدار کافی یازدید کننده ها و مشتری ها را بالا می برند ولی تفاوت در اینجاست که:

اگر زمان کوتاهی دارید تبلیغ در گوگل بهترین گزینه برای شما می باشد. به طور مثال فروش ویژه ی بهاره دارید و یا مقداری از اجناس خود را سریعا به فروش می خواهید برسانید و یا خدماتی ارائه می دهید که می خواهید سریعا داوطلب های ان را جمع آوری کنید. اگر زمان طولانی در اختیار دارید سئو می تواند برای شما سودمند باشد. یعنی صاحب تجارتی هستید که مادام العمر ارائه ی خدمات و فروش دارد مثل ایران خودروف نوکیا، سامسونگ و یا سایت های خبری. حتی اگر شما در صفحه ی اول هستید ولی جایگاه اول را ندارید برای رسیدن به جایگاه اول می توانید در مقطعی از زمان از تبلیغ در گوگل استفاده کنید.

 


با عضویت در کانال تلگرامی تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات تاپ ادورت خبردار شوید.


  

تعرفه خدمات سئو

سئو چیست؟

قبل از ارائه ی خدمات سئو تعریفی مختصر از سئو را خدمت شما ارائه می دهیم. سئو همان بهینه سازی سایت می باشد که شما در مجموعه عملیاتی رتبه سایت و جایگاه آن در موتورهای جستجو را بهبود می دهید. دامنه ی سئو بسیار گسترده می باشد و هر یک از عملیات سئو تاثیری متفاوت بر روی سایت شما دارد و هر کدام به میزانی متفاوت جایگاه و رتبه سایت شما را بهبود می بخشند.

1. تحلیل سایت

اولین مورد از خدمات سئو که تاپ ادورت به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود و عموم کاربران اینترنت گذاشته است تحلیل سایت می باشد زیرا مهم ترین مرحله در خدمات سئو، تحلیل سایت می باشد و دلیل آن هم این است که شما اول باید مشکل و یا کمبود را پیدا کنید و سپس به حل آن بپردازید. معمولا رفع مشکل بر کمبود ارجعیت دارد زیرا مشکلات سئو تاثیر منفی زیادی بر روی سایت می گذارد ولی کمبود ها تاثیری منفی کمتری از مشکلات برروی سایت اعمال می کنند.

خدمات سئو

2. خدمات سئو در داخل سایت

بعد از تحلیل سایت و یافتن مشکلات و کمبودهای سایت شما باید نخست به سمت حل مشکلات داخلی سایت روید و آن را هرچه سریعتر رفع نمایید سپس کمبودهای داخلی سایت را کامل کنید.

بهبود رتبه الکسا

ساخت صفحات با بهترین کلمات کلیدی

رشد سئو سایت

حضور در صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی دلخواه شما

رفع مشکلات متا تگ و متا توضیحات

ساخت بلاگ

رفع مشکلات متا تصاویر سایت

بهینه سازی کدهای داخلی

نقشه سایت

کاهش سرعت لود سایت

فشرده سازی فایل ها

رشد پارامترهای معرف کیفیت سئو سایت

بررسی و اصلاح هدینگ ها

ساخت لینک های داخلی

و…

تمامی خدمات در کمترین زمان و بدون نوبت دهی انجام خواهد شد.

مشاورین ما به صورت رایگان، برای توضیح بیشتر در خدمت شما می باشند. 

مشاوره رایگان

قیمت خدمات سئو در داخل سایت

به دلیل وسیع بودن و شرایط مختلف سایت ها، نمی توان قیمت واحدی برای هر یک از خدمات سئو ارائه داد زیرا قیمت کاملا به وضعیت سایت (مشکلات و کمبودها) و همچنین میزان رشدی که میخواهید، دارد. به طور مثال:

در چند کلمه کلیدی می خواهید در صفحه اول باشید؟

تا چه حد خواستار کاهش رتبه الکسا هستید؟

متاهای سایت تا چه میزان به اصلاح نیاز دارد؟

سایت دارای چه مشکلاتی است؟

و….

بنابه دلایل گفته شده قیمت خدمات سئو بعد از تحلیل سایت به شما ارائه می شود و در صورت رضایت به همکاری ادامه خواهیم داد.

تمامی خدمات سئو ما با ضمانت کامل انجام خواهد شد.

خدمات سئو

 

3. خدمات سئو در خارج از سایت

تعدادی از عملیات ها برا رشد سئو سایت در خارج از سایت شما انجام می شود. مانند:

فعالیت در شبکه های اجتماعی

ایجاد بک لینک

ساخت لینک های خارجی سایت

و…

قیمت خدمات سئو در خارج از سایت

این خدمات نیز مانند خدمات در داخل سایت باید در مرحله ی اول بررسی و در نهایت با توجه به حواسته های شما، قیمت ارائه شود.

خدمات سئو

نتیجه گیری

برای اینکه سایت شما رشد خوبی در سئو داشته باشد و رتبه سایت به میزان دلخواه کاهش یابد شما باید به نسبت مورد نیاز از خدمات مختلف سئو استفاده نمایید و از مجموع خدمات مختلف بهینه ترین حالت را برای سایت برگزینید که این کار را تاپ ادورت به صورت رایگان برای شما انجام می دهد. قیمت خدمات نیز همانطور که گفته شد بعد از تحلیل رایگان سایت اعلام خواهد شد.

خدمات سئو در تاپ ادورت بلافاصله و بدون نوبت دهی بعد از عقد قرارداد، انجام خواهد شد و در سریعترین زمان و با ضمانت کامل به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.


با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات تاپ ادورت باخبر شوید.


  

تبلیغات اینترنتی چیست؟

تبلیغات چه جایگاهی در کسب و کار دارد؟

پیش از آنکه تبلیغات اینترنتی را برای شما عزیزان معرفی نماییم ابتدا اهمیت کلی تبلیغات در کسب و کار را می گوییم. صرف نظر از نوع، جنس، ابعاد و … کالای شما و یا صرف نظر از نوع خدماتی که ارائه می دهید برای فروش و ارائه ی خدمات شما نیاز به این موضوع دارید که کالا و خدمات شما به مشتریان بالقوه ای که دارید معرفی شود. یعنی برای اینکه کالاای بفروشید باید به مردم بگید که ما این گالا را می فروشیم و یا اگر خدماتی ارائه می دهید باید به مردم بگویید که ما این خدمات را ارائه می دهیم تا مردم کسب و کار شما و خدماتی که ارائه می دهید را بشناسند.

انواع تبلیغات:

  • تبلیغات محیطی:

قدیمی ترین نوع تبلیغات می باشد مانند: دیوارنویسی، بیلبوردها، نوشته ها در سیستم حمل و نقل و محل هایی که در میدان دید مردم در گدرگاه ها می باشد.

  • تبلیغات بنری:

در محیط و اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد.

  • تبلیغات شخضی:

تبلیغاتی که خود افراد روی کسب و کارشان انجام می دهند.

  • تبلیغات تجاری:

تبلیغاتی که تیم های تبلیغ برای شما انجام می دهند.

  • تبلیغات اینترنتی:

تبلیغات اینترنتی مهم ترین و تاثیر گذارترین نوع تبلیغات است که تاپ ادورت مجری آن می باشد. در ادامه تعریف و مزایای تبلیغات اینترنتی را برای شما می گوییم.

 

تبلیغات اینترنتی

 

تبلیغات اینترنتی چیست؟

امروزه صرف نظر از نوع و اندازه ی تجارت، اکثر کسب و کارهای موفق در جهان از این نوع تبلیغ استفاده می کنند. این به این دلیل است که ارزان ترین راه برای رسیدن به میلیون ها بازار هدف است.  حال تعریف این ابزار قدرتمند در تبلیغات را خدمت شما ارائه می کنیم:

تبلیغات اینترنتی همچنین، بازاریابی آنلاین نیز تعریف می شود، این فرایند تبلیغ برند، محصولات یا خدمات از طریق اینترنت است. دامنه وسیع آن شامل بازاریابی ایمیل، تیلیغات در گوگل (گوگل ادوردز)، مدیریت ارتباط با مشتری و فعالیت های تبلیغاتی است که از طریق رسانه های بی سیم انجام می شود. همچنین جنبه هایگل فنی و خلاقانه شبکه جهانی وب مانند تبلیغات، طراحی، توسعه و فروش را ترکیب می کند. علاوه بر این، بازاریابی اینترنتی همچنین با ایجاد و قرار دادن تبلیغات در مراحل مختلف چرخه مشارک، مشتری را جذب می کند.

اهمیت تبلیغات اینترنتی چیست؟

اینترنت قدرت اتصال میلیون ها نفر از سراسر جهان را دارد. بنابراین، این نوع از تبلیغات توانایی شناساندن کسب و کار به میلیون ها نفر را دارد. چه چیزی باعث می شود نیاز نداشتن به پول زیاد موجب شده است تا این روش به بهترین نوع تبلیغات تبدیل شود. علاوه براین کارایی تبلیغ و بازگشت سرمایه و همچنین میزان سود را برای شما نشان می دهد. با این حال، به شما این امکان را می دهد تا جنبه های بسیاری از بازاریابی اینترنتی را بیاموزید تا بدانید که آیا تلاش های شما در مورد بازده سرمایه گذاری که برای کسب و کار شما می خواهید، به شما می دهد.

انواع تبلیغات اینترنتی


 

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات تاپ ادورت باخبر شوید.عضویت


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ