سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 78
کل بازدید : 62676
کل یادداشتها ها : 89
خبر مایه


< 1 2

افزایش ترافیک سایت – خارج از سایت

ترافیک سایت چیست؟

به تعداد بازدیدهای افراد مختلف از وب سایت، ترافیک سایت می گویند. اهمیت افزایش ترافیک سایت به دلیل این است که رابطه ی مستقیم با رتبه سایت و میزان تعداد مشتری های شما دارد، که نتیجه ی آن سوددهی بیشتر برای کسب و کار شماست. لذا برای بدست آوردن سود بیشتر نیاز دارید تا با بهینه سازی سایت (مجموعه کارهایی که موجب افزایش ترافیک سایت شما شود)، در صفحه اول موتورهای جستجو حضور داشته باشید.

افزایش ترافیک سایت

راه های افزایش ترافیک سایت:

در بخش 1 (افزایش ترافیک سایت – تنظیمات داخلی سایت) ما راه های افزایش ترافیک سایت که مربوط به داخل سایت می باشد را برای شما ارائه کردیم. حال در بخش 2 تنظیمات بیرون از سایت و شبکه های اجتماعی برای افزایش ترافیک سایت، را برای شما ارائه خواهیم داد.

افزایش ترافیک سایت

1. سعی کنید در نوشته های خود کلمات و عبارت های جدید و تخصصی را برای معرفی بیشتر به سایت های معتبر ایرانی و خارجی لینک دهید. این کار هم برای رشد سئو خوب است و هم برای شما زیرا این کار برای موتورهای جستجو خیلی مهم است تا سایت های مختلف با هم در ارتباط باشند.( خودمانی تر بخواهیم بگوییم موتورهای جستجو، کار دسته جمعی و بدون کپی را دوست دارند).

2. سایت هایی پیدا کنید تا در مطالب خود به سایت شما لینک دهند (بک لینک)، این موجب می شود تا درصدی از بازدیدکنندگان آنها به سایت شما مراجعه کنند و همچنین موجب افزایش سئو سایت می شود، که خود به خود رتبه ی شما را بهبود می دهد و دارای جایگاه بهتری در موتورهای جستجو می شوید که نتیجه ی آن افزایش ترافیک سایت خواهد بود.

3. در قسمت تبلیغات سایت خودف سایت های دیگر را مورد تبلیغ قرار دهید و همچنین آن سایت ها نیز سایت شما را مورد تبلیغ قرار دهند. این موضوع باعث افزایش ترافیک سایت های طرفین می شود و برای هر دو مناسب است و همچنین موجب رشد سئو می شود.

مطالبی که در افزایش ترافیک سایت مربوط به شبکه های اجتماعی می شود:

افزایش ترافیک سایت

امروزه شبکه های اجتماعی در بین افراد جایگاه خود را پیدا کرده اند و کمتر کسی را می بینید که از شبکه های اجتماعی استفاده نکند، لذا استفاده از آن نقش فراوانی در افزایش ترافیک سایت دارد. حال کارهای مربوط به شبکه های اجتماعی، برای افزایش رتبه سایت را برای شما عزیزان شرح می دهیم:

1. سعی کنید برای سایت خود شبکه های اجتماعی مختلف را بسازید و لینک پیوستن به آنها را در سایت خود قرار دهید.

2. مطلب هایی که در سایت خود منتشر می کنید را در شبکه های اجتماعی خود نیز به اشتراک بگذارید.

3. سعی کنید دکمه ی پیوستن به شبکه های اجتماعی به صورت ابزار در همه ی صفحات سایت وجود داشته باشد.

4. از فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس و لینکدین حتما استفاده کنید، چون محبوب ترین ها برای موتورهای جستجو است.

5. از کانال تلگرام حتما استفاده کنید چون اکثر مردم ایران از تلگرام استفاده می کنند.

6. هر مطلبی که در سایت خود منتشر می کنید، حتما در کانال تلگرام خود نیز به اشتراک بگذارید.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ